"Walka o awans jest ekscytująca" - Pierogarnia Mandu zostaje z nami!

09.02.2018, 13:35

Najlepsza pierogarnia w Gdańsku zostaje z GKŻ Wybrzeże. Logotyp Pierogarni Mandu już po raz drugi pojawi się na kombinezonach zawodników Zdunek Wybrzeże Gdańsk. Co sprawia, że autorzy przepisu na doskonałe pierogi pomagają szukać przepisu na sukces w sporcie? Zapraszamy do lektury rozmowy z Maciejem Semeniukiem, współwłaścicielem Pierogarni Mandu.

Redakcja: Panie Maćku zacznijmy od najprostszego pytania. Warto spróbować pierogów Mandu, ponieważ?

Maciej Semeniuk: Nasz kierunek od początku był jasno sprecyzowany - chcieliśmy dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców. Mając świadomość, że pierogi są bardzo popularnym daniem nie tyko wśród naszych rodaków, ale stanowią bardzo często pierwszy wybór wśród gości zza granicy, stworzyliśmy ofertę zawierającą pierogi w tradycyjnych odsłonach oraz te nieco bardziej egzotyczne - z różnych zakątków świata. Uzupełniając kartę menu o pierogi autorskie mamy pewność, że w Mandu każdy znajdzie coś dla siebie. 

Swoją działalność rozpoczęliśmy w kwietniu 2014 roku otwierając lokal w gdańskiej Oliwie na ul. Kaprów 19. Po niespełna 2 latach działalności i rosnącej popularności udało się pójść za ciosem i otworzyć drugi, większy lokal w Śródmieściu na ul. Elżbietańskiej 4.

Redakcja: Obserwując zainteresowanie klientów można śmiało powiedzieć, że udało się Państwu zrealizować swój cel. Najważniejszym powodem jest na pewno jakość oferowanych produktów, ale sukces przyniosły zapewne również inne środki dotarcia do klientów. Jakich metod dotarcia Państwo używali?

Maciej Semeniuk: Głównym narzędziem komunikacji z klientami jest facebook, na którym udało nam się zgromadzić już 20 000 fanów. Wysokie oceny w serwisach społecznościowych oraz wysoka pozycja w serwisie TripAdvisor sprawiają, że klienci trafiają do nas bez trudu. 

Jesteśmy aktywni również w sporcie. Od początku działalności wspieramy hokejową drużynę MH Automatyka Gdańsk, która została reaktywowana po upadku gdańskiego hokeja. Duże znaczenie ma tu fakt wieloletniej hokejowej przeszłości jednego z właścicieli, któremu dyscyplina ta jest bardzo bliska. Ku naszej uciesze, po awansie do ekstraklasy Automatyka z roku na rok pnie się do góry i małymi krokami znaczy coraz więcej na hokejowej mapie Polski. Cieszymy się, że możemy uczestniczyć w tym projekcie.

Wspieramy również Uczniowski Klub Sportowy Wybrzeże, szkolący piłkarską młodzież oraz Akademię Tenisa Stołowego Małe Trójmiasto. Zachęcanie młodzieży do uprawiania sportu jest czymś co sprawia nam olbrzymią radość. Ponadto mieliśmy również kilka pojedynczych epizodów z gdańską Lechią.

Redakcja: Hokej, tenis, piłka nożna, od dwóch lat także żużel. Skąd pomysł, by reklamować swoje usługi poprzez GKŻ Wybrzeże?

Maciej Semeniuk: Żużel nie jest dla nas czymś nowym. W młodości jeden z właścicieli chodził na Wybrzeże wraz ze swoim Ojcem. Było to za czasów Marvyna Coxa, Marka Dery, Jarka Olszewskiego, póżniej Ułamka i Rickardssona. Oferta sponsoringu nadesłana przez klub była atrakcyjna pod względem popularności żużla nie tylko w Gdańsku ale również w całej Polsce. Dzięki temu możemy wrócić do zamiłowania z dzieciństwa i wspomóc gdański żużel. Łączymy przyjemne z pożytecznym.

Redakcja: Przedłużenie współpracy na kolejny rok wskazuje, że dotychczasowa kooperacja spełnia Państwa oczekiwania. Czy tak jest w rzeczywistości? Co jest największym atutem klubu, który sprawia, że ta wzajemna współpraca się rozwija?

Maciej Semeniuk: Tak jak wspominałem wcześniej, popularność żużla była tutaj kluczowa. Dodatkowym atutem są transmisje telewizyjne, dzięki którym nasze logo może dostrzec ktoś z innych zakątków kraju. Ponadto atmosfera na meczach i związane z nimi emocje też robią swoje. Uczestnictwo w walce o awans do najwyższej klasy rozgrywkowej również ma dla nas olbrzymie znaczenie. Fajnie jest być częścią czegoś ważnego. Bardzo fajnie wygląda również współpraca w mediach społecznościowych. Wzajemne promowanie się przynosi korzyści obu stronom. Bardzo nam się podoba taka forma współpracy.

Redakcja: Czy w efekcie rocznej współpracy pojawiły się już widoczne efekty reklamy podczas zawodów żużlowych,? Jaką rolę w dotarciu do klientów odgrywa dla Państwa obecność klubu w transmisjach telewizyjnych?

Maciej Semeniuk: Bardzo trudno jest zdiagnozować, ilu nowych klientów przybyło dzięki naszej współpracy. Oba lokale w obecnej chwili są dość rozpoznawalne w trójmieście i ciężko byłoby nam wyłonić spośród klientów tych, którzy usłyszeli o nas na żużlu. Pojawiały się pojedyncze głosy od znajomych którzy widzieli logo w telewizji podczas transmisji, co cieszy. Generalnie, w naszej opinii, transmisje telewizyjne mają olbrzymie znaczenie. Wiele firm chcących się rozwijać zapewne chciałoby skorzystać z możliwości zaprezentowania się podczas meczów w telewizji. W naszym przypadku nasze logo które znalazło się w Polsacie Sport czy w Eleven sport było dla nas czymś wyjątkowym. Jeśli kiedyś zdecydowalibyśmy się na otwarcie lokalu poza trójmiastem, taka reklama na pewno byłaby bardzo pomocna.

Redakcja: Jako sponsorzy GKŻ Wybrzeże uczestniczą Państwo w organizowanych przez klub spotkaniach Klubu 200. Zarząd gdańskiego klubu przedstawia tego typu spotkania jako wartość dodaną to usług stricte reklamowych. Czy tak jest w rzeczywistości? Co mógłby Pan powiedzieć firmom, które w tej chwili rozważają zaangażowanie w sponsoring?

Maciej Semeniuk: Zacznę od końca. Uczestnictwo w budowaniu drużyny i awansie do Ekstraligi jest czymś co sprawi radość wielu fanom i przysporzy wielu sympatyków potencjalnemu sponsorowi. Odnośnie spoktań Klubu 200 mogę przyznać, że na jednym z tego typu spotkań udało się nawiązać współpracę, która przyniosła obopólne korzyści. Generalnie zdecydowanie polecamy współpracę z klubem wszystkim zainteresowanym.  

Redakcja: Czego życzą Państwo sobie i klubowi w nowym roku?

Maciej Semeniuk: Przede wszystkim życzymy awansu. Mając na uwadze jak niewiele zabrakło rok temu, jesteśmy przekonani, że w tym roku się uda. Ponadto życzymy sezonu bez upadków, aby wszyscy cało dojechali do końca. Sobie z kolei życzymy wielu emocji na meczach i jak najwięcej zadowolonych gości :)

 

Autor: Redakcja

Następny mecz:

21.04.2024, 14:00 / Ostrów Wlkp.

Tabela:

msc drużyna M Pkt +/-
1 Texom Stal Rzeszów 1 2 +18
2 Abramczyk Polonia Bydgoszcz 1 2 +13
3 Innpro ROW Rybnik 1 2 +6
4 Cellfast Wilki Krosno 1 2 +4
5 Energa Wybrzeże Gdańsk 1 0 -4
6 Arged Malesa Ostrów Wielkopolski 1 0 -6
7 #OrzechowaOsada PSŻ Poznań Poznań 1 0 -13
8 H.Skrzydlewska Orzeł Łódź 1 0 -18

Social Media

Nasi Partnerzy

Sponsor Tytularny

Partnerzy Główni

Sponsor Strategiczny Plus