Honest zostaje z nami! Karol Kleniewski: Warto wspierać lokalne kluby!

15.02.2018, 19:18

Trwa ofensywa marketingowa GKŻ Wybrzeże. Kolejny sponsor zdecydował się przedłużyć współpracę z naszym klubem na nadchodzący sezon. Zapraszamy do rozmowy z Karolem Kleniewskim, dzięki której lepiej poznacie firmę Honest, której bannery możecie oglądać m in. na wirażach gdańskiego stadionu.

Jesteśmy firmą z tradycjami, która na rynku działa od 2007 roku. Głównym profilem naszej działalności jest szeroko pojęta gospodarka odpadami. Gwarantujemy przyjazne dla środowiska postępowanie z odpadami rzetelnie wypełniając obowiązki zawarte w ustawie o odpadach zapobiegając i zmniejszając negatywny wpływ na środowisko naturalne. Odbierane odpady są ewidencjonowane i poddawane procesowi odzysku. Pozostała część transportowana do punktu utylizacji końcowej – Karol Kleniewski właściciel firmy Honest  - Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów rozszerzyliśmy działalność o wynajem maszyn budowlanych, prace ziemne i rozbiórki. Cały czas staramy się poszerzać ofertę naszej firmy. Zapewniamy indywidualne podejście do klienta, zarówno w przypadku wywozu gruzu, jak i prac ziemnych czy rozbiórki obiektów przemysłowych. Siedziba naszej firmy znajduje się w Gdańsku, lecz realizujemy zlecenia z całego kraju.

Współpraca pomiędzy klubem, a firmą rozpoczęła się w marcu ubiegłego roku - Zdajemy sobie sprawę jak ważne jest wspieranie lokalnej społeczności, a promocja poprzez sport to oprócz ciekawej formy reklamy również świadomość budowania czegoś ważnego. Cały czas staramy się rozwijać i dlatego szukam ciekawych platform dla naszego marketingu. Ważnym medium dla nas jest internet, jednakże nie zapominamy o innych formach reklamy takich jak wspieranie GKŻ Wybrzeże. Chcemy wspierać lokalny sport przyczyniając się do rozwoju młodych talentów i ich pasji do uprawiania sportu. Mówiąc też trochę humorystycznie z racji naszej lokalizacji najbliżej jest nam do gdańskiego klubu. Oferta jaką otrzymaliśmy od Wybrzeża była na tyle atrakcyjna, iż postanowiliśmy rozpocząć współpracę w sezonie 2017 – kontynuuje przedstawiciel firmy , która była już wcześniej zaangażowana we wspieranie trójmiejskiego sportu - Oprócz współpracy z Wybrzeżem wspieramy gdańskich hokeistów MH Automatykę. Jako firma chcemy uczestniczyć w budowie lokalnej społeczności, a sponsoring sportowy to niewątpliwie jedna z takich form.

Przedłużenie współpracy na kolejny rok to swoista deklaracja zadowolenia z dotychczasowego przebiegu kooperacji. Czy tak jest w rzeczywistości  - Jednym z największych atutów ,,Wybrzeża” jest niewątpliwie dyscyplina sportu. Żużel to w naszym kraju jeden z najpopularniejszych sportów. Dużym plusem na pewno są transmisje telewizyjne, dzięki którym nasze logo mogą zobaczyć kibice w całym kraju. Ambitne cele jakie stawia sobie klub to kolejny argument za przedłużeniem współpracy. Chcemy być postrzegani jako firma wspierająca sukces. Generalnie współpracę z klubem traktujemy jako jedną z części naszego planu marketingowego. Jesteśmy firmą rozpoznawalną, ale zdajemy sobie sprawę aby cały czas otwierać się na nowe kanały dotarcia do klienta. Wiemy, iż nasze logo bardzo często pokazywało się w transmisjach telewizyjnych, a to dla nas bardzo ważne. Ciężko jest nam stwierdzić czy przełożyło się to bezpośrednio na klientów. Co bardzo ważne nasze usługi są skierowane do każdego, kto potrzebuje wyspecjalizowanej firmy rozbiórkowej czy też zajmującej się wywozem odpadów. Każdy klient, który z nami się kontaktuje zostaje kompleksowo obsłużony.

Obecny Zarząd GKŻ Wybrzeże od kilku lat mocno promuje ideę Klubu 200, czyli klubu biznesu gromadzącego sponsorów drużyny. Czy ta forma współpracy jest faktycznie zachęcająca dla klientów i czy warto stać się członkiem tej społeczności? - Możliwość spotkania się z przedstawicielami innych firm na mniej lub bardziej formalnych spotkaniach to wartość dodana do oferty klubu. Można powiedzieć, że jest to namacalna wartość. Z naszego punktu widzenia, wszelkie tego typu inicjatywy są potrzebne aby się rozwijać i budować nowe relacje biznesowe. Jesteśmy z klubem już drugi rok, więc to chyba oczywiste, że jesteśmy zadowoleni. W naszej opinii warto jest budować swój wizerunek i kampanie reklamowe przy użyciu sportu. Naszym zdaniem firmy powinny wspierać lokalne drużyny sportowe. Dodatkowym punktem za jest możliwość szerokiej reklamy w czasie zawodów, ale także używania drużyny do własnych celów reklamowych – kontynuuje Karol Kleniewski

Sezon 2017 nie zakończył się tak jak planowali to działacze i sponsorzy GKŻ Wybrzeże. Czy ten nowy będzie lepszy Wierzymy, że tak. Klubowi życzymy przede wszystkim awansu do najwyższej klasy rozgrywkowej, natomiast sobie życzymy dalszego rozwoju. Wszystkich klientów zapraszamy do naszej siedziby w Gdańsku przy ul. Litewskiej 20 na pierwszym piętrze oraz na naszą stronę internetową, gdzie znajdą Państwo wszelkie niezbędne informacje potrzebne do kontaktu z nami – zakończył Karol Kleniewski.

Autor: Redakcja

Następny mecz:

27.04.2024, 16:30 / Poznań

Tabela:

msc drużyna M Pkt +/-
1 Cellfast Wilki Krosno 2 4 +10
2 Abramczyk Polonia Bydgoszcz 2 2 +7
3 Texom Stal Rzeszów 1 2 +18
4 Innpro ROW Rybnik 1 2 +6
5 Arged Malesa Ostrów Wielkopolski 2 2 +12
6 #OrzechowaOsada PSŻ Poznań Poznań 1 2 -6
7 H.Skrzydlewska Orzeł Łódź 1 0 -18
8 Energa Wybrzeże Gdańsk 2 0 -29

Social Media

Nasi Partnerzy

Sponsor Tytularny

Partnerzy Główni

Sponsor Strategiczny Plus